100723

Yo, bro´s! Åh, snart flyttar jag! Hur sweet är inte det då?! Värsta röran här hemma nu, grejer precis överallt. Suck! Men det är det värt! :)

Precis kommit hem från Veronica. Haft en supermysig kväll hos henne med min Marajah, Camilla, Catarina och Jenny. Dom där tjejerna är något alldeles extra!
God mat, paj och MÅNGA skratt!
Jag och Marajah spelade in en film där jag dansar i Veronicas "turktofflor". Hahaha!
Så jävla snygga!

Imorgon blir det ÄNTLIGEN Harrys med Marajah igen! Först blir det klippning sen en sväng på stan för att sen bege sig hemåt, fixa oss och sätta oss till rätta för vår älskade fönsterfest innan vi drar till Harry! I love it! :)

Och bara för det måste jag ju ge er något för jävla bra att lyssna på!



Rihanna - Te Amo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0